Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ניימאר / ברצלונה אופטימית: ניימאר רוצה לעבור אך ורק לקאמפ נואו - וואלה! ספורט

ניימאר / ברצלונה אופטימית: ניימאר רוצה לעבור אך ורק לקאמפ נואו - וואלה! ספורט. משך חלקים מהמשחק ביקרתי את ניימאר על הדריבלים שלו שעוצרים לברזיל את שטף המשחק. מומלץ גם לשמור את המשחק במועדפים , לחצו ctrl+d כדי לשמור את המשחק ניימאר במועדפים. ״ניימאר מאוד שמח לחדש חוזה, הוא חולם לשחק בספרד מאז שהיה ילד, והוא בחר בברצלונה, קבוצה אותה הוא אוהב. עם שריקת הסיום בדקו בצוות הרפואי את ניימאר ואיתרו שבר בחוליה בגבו התחתון. 8 מפגשי ענק, בחרו בסקר.

ניימאר הרים את הילד האפריקאי על ידיו ולקח אותו לחגוג עם שאר נבחרת שחקני ברזיל שהרימו אותו באויר, רקדו איתו, ואז גם דאגו לפנק אותו בכמה תמונות אישיות עם הכוכב האהוב עליו. זה יהיה כבוד לחלוק את חדר ההלבשה עם שוער כזה, עם כל ההיסטוריה שלו והאישיות שלו. משך חלקים מהמשחק ביקרתי את ניימאר על הדריבלים שלו שעוצרים לברזיל את שטף המשחק. ניימאר מודה שהוא עוקב אחרי ברצלונה. דחינו את ההארכה ביוני כי היו כמה דברים שהיה צריך לסגור שלא רצינו שיצרו בעיה (לדעתנו מדובר בבונוס הנאמנות).

ניימאר לפריס: "לא אגיע לפתיחת האימונים" | ישראל היום
ניימאר לפריס: "לא אגיע לפתיחת האימונים" | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
טיאגו סילבה הגן על זוניגה כשתיאר את העבירה כפזיזה. הוא עושה זאת בכזאת קלילות שהופכת את התרגיל להיראות קל. ניימאר יכול למלא את התפקיד של מסי. ברצלונה קיבלה בחזרה את אנדרס אינייסטה שהיה פצוע. Neymar da silva santos júnior; שחקו עם מדי ברצלונה / ברזיל. בעבר היה לי קשה לקבל ביקורות, אבל אני פה עכשיו. שחקני הקבוצה מנצלים את פגרת הנבחרות כדי לשדר רוגע.

הפופולריות של ניימאר תסייע לקבוצתו החדשה, כשיגיע הזמן, לחדש את החוזה.

זה יהיה כבוד לחלוק את חדר ההלבשה עם שוער כזה, עם כל ההיסטוריה שלו והאישיות שלו. ברצלונה קיבלה בחזרה את אנדרס אינייסטה שהיה פצוע. אבל במציאות, אני סובל במגרש, אמר ניימאר בקליפ של חברת ג'ילט, אתם לא יודעים מה קורה לי בתוך תוכי. ניימאר, שכבש ארבעה שערים בטורניר, בכה כאשר הורד מהמגרש על אלונקה, בשלביו האחרונים של המשחק אמש (ו') בפורטלזה. הארכת החוזה הייתה סגורה מדצמבר שעבר, סיכמנו בעל פה. ניימאר צלצל למסי, ניסה לשכנעו לחתום בפ.ס.ז'. המחווה המקסימה הזאת של ניימאר שמסמלת את כל מה שיפה בספורט בכלל ובכדורגל בפרט, זכתה להדים רבים ברשת והסרטון המתעד את המפגש המקסים בינו לבין. שחקני הקבוצה מנצלים את פגרת הנבחרות כדי לשדר רוגע. משך חלקים מהמשחק ביקרתי את ניימאר על הדריבלים שלו שעוצרים לברזיל את שטף המשחק. סגנון המשחק שלו כולל שימוש בטכניקה גבוהה ובתרגילים ייחודיים. הפופולריות של ניימאר תסייע לקבוצתו החדשה, כשיגיע הזמן, לחדש את החוזה. כוכב ברצלונה ניימאר ביצע תרגיל גאוני ביום ראשון נגד אתלטיק בילבאו, כשהוא עוצר את הכדורגל בנגיעת ראבונה ומיד פורץ לתוך הרחבה ומוסר כדור רוחב. נייקי כבר הסכימה לשלם לברצלונה 155 מיליון יורו.

אחרי 21 דקות בלי הזדמנויות מסי ניסה לבעוט לשער, הכדור מצא את ניימאר, שדחק פנימה. מסי (צמד), ניימאר ולואיס סוארס כבשו את השערים בקאמפ נואו. ניימאר דה סילבה סנטוס ז'וניור, כוכבה הגדול של הנבחרת המקומית נפצע בגבו במהלך משחק רבע גמר המונדיאל מול נבחרת קולומביה. בנוסף, בחר לואיס אנריקה לעלות עם לוקה דין בעמדת המגן, על חשבונו של ג'ורדי אלבה. כוכב הקבוצה קרע את שריר הירך האחורי ויחזור בעוד כחודשיים.

ניימאר
ניימאר from www.sport5.co.il
לפי העדכונים האחרונים מהתקשורת הצרפתית, ניימאר לא סובל משבר או נקע חמור, כך הראו הבדיקות הראשוניות. זאת לא הפעם הראשונה שניימאר מבצע את התרגיל שהפך לסימן ההיכר שלו. התקשורת הדרום אמריקאית חדלה השבוע מלהתאבל על הפרידה של ניימאר מבת הזוג שלו בשנה האחרונה ברונה מרקזין, והחלה בספוקלציות לגבי הזוגיות החדשה שלו. ניימאר עוקץ את פריס סן ז'רמן, וסולל את דרכו לברצלונה. התספורת המיוחדת שלו היא המפורסמת ביותר מלבד אביו (נקרא גם הוא ניימאר דה סילבה) שני אנשים נוספים מנהלים את העסק הכלכלי האדיר שנקרא ניימאר. שחקני הקבוצה מנצלים את פגרת הנבחרות כדי לשדר רוגע. ניימאר דה סילבה סנטוס ז'וניור, כוכבה הגדול של הנבחרת המקומית נפצע בגבו במהלך משחק רבע גמר המונדיאל מול נבחרת קולומביה. לדעתי זה בזיון וחרפה מה ששחקני יריב עושים לניימאר, וכל מה שקורה הוא בעיטת עונשין.

התספורת המיוחדת שלו היא המפורסמת ביותר מלבד אביו (נקרא גם הוא ניימאר דה סילבה) שני אנשים נוספים מנהלים את העסק הכלכלי האדיר שנקרא ניימאר.

משך חלקים מהמשחק ביקרתי את ניימאר על הדריבלים שלו שעוצרים לברזיל את שטף המשחק. שחקני הקבוצה מנצלים את פגרת הנבחרות כדי לשדר רוגע. התקשורת הדרום אמריקאית חדלה השבוע מלהתאבל על הפרידה של ניימאר מבת הזוג שלו בשנה האחרונה ברונה מרקזין, והחלה בספוקלציות לגבי הזוגיות החדשה שלו. אחרי שהושלמה העברתו של השחקן היקר בהיסטוריה, כל העיניים יהיו נשואות לראות האם ניימאר יוכל לעשות היסטוריה ולסחוב את פ.ס.ז' על גבו עד לזכיה בליגת האלופות. בשוקי ההימורים, הגעתו העלתה את הסיכויים של סן ז'רמן לזכייה בליגת חוזה שעליו היא משלמת 24 מיליון יורו בשנה. דחינו את ההארכה ביוני כי היו כמה דברים שהיה צריך לסגור שלא רצינו שיצרו בעיה (לדעתנו מדובר בבונוס הנאמנות). כוכב ברצלונה ניימאר ביצע תרגיל גאוני ביום ראשון נגד אתלטיק בילבאו, כשהוא עוצר את הכדורגל בנגיעת ראבונה ומיד פורץ לתוך הרחבה ומוסר כדור רוחב. האישה, שנשארה אנונימית, טענה שהיא ושחקן הכדורגל נפגשו בצרפת אחרי. שתפו את המשחק ניימאר עם חברים או שמרו אותו כדי לשחק בעתיד. מסי (צמד), ניימאר ולואיס סוארס כבשו את השערים בקאמפ נואו. האמת שטוב לי כרגע בסנטוס, אבל את העתיד יודע רק אלוהים. אחרי 21 דקות בלי הזדמנויות מסי ניסה לבעוט לשער, הכדור מצא את ניימאר, שדחק פנימה. נייקי כבר הסכימה לשלם לברצלונה 155 מיליון יורו.

אחד כזה הוא המגן דני אלבס, שנתן קרדיט לחברו לנבחרת: דחינו את ההארכה ביוני כי היו כמה דברים שהיה צריך לסגור שלא רצינו שיצרו בעיה (לדעתנו מדובר בבונוס הנאמנות). התקשורת הדרום אמריקאית חדלה השבוע מלהתאבל על הפרידה של ניימאר מבת הזוג שלו בשנה האחרונה ברונה מרקזין, והחלה בספוקלציות לגבי הזוגיות החדשה שלו. אבא ניימאר מתראיין ברדיו קופה: זה יהיה כבוד לחלוק את חדר ההלבשה עם שוער כזה, עם כל ההיסטוריה שלו והאישיות שלו.

ניימאר הושעה משלושה משחקים בליגת האלופות
ניימאר הושעה משלושה משחקים בליגת האלופות from www.ynet.co.il
טיאגו סילבה הגן על זוניגה כשתיאר את העבירה כפזיזה. זאת לא הפעם הראשונה שניימאר מבצע את התרגיל שהפך לסימן ההיכר שלו. ניימאר, אב לילד בן שנתיים, הוא לא רק חלוץ מוכשר ביותר, הוא לא רק כדורגלן ענק, הוא אייקון שמככב בפרסומות ומשתתף בטלנובלות. ניימאר התייחס גם לחבר החדש שלו בפריס, ג'אנלואיג'י בופון, ואמר: ניימאר יכול למלא את התפקיד של מסי. הפופולריות של ניימאר תסייע לקבוצתו החדשה, כשיגיע הזמן, לחדש את החוזה. שתפו את המשחק ניימאר עם חברים או שמרו אותו כדי לשחק בעתיד. בכל פעם שאני יכול אני צופה בתקצירים של הקבוצה וברור לי שיש לה את כל הכלים לזכות בכל התארים.

ברצלונה קיבלה בחזרה את אנדרס אינייסטה שהיה פצוע.

אבא ניימאר מתראיין ברדיו קופה: שחקו עם מדי ברצלונה / ברזיל. טיאגו סילבה הגן על זוניגה כשתיאר את העבירה כפזיזה. כעת, עם נסיקתו של קיליאן אמבפה בגביע העולמי, ניימאר חושש למעמדו ורוצה לקבל הבטחה מראשי פריס סן ז'רמן לכך שיזכה לכל ההטבות האפשריות גם מחוץ למגרש. בנוסף, ניימאר מספר כי המודל לחיקוי שלו הוא אביו שלא היה אף פעם כדורגלן מקצועי בדרגה הכי גבוהה, אבל לימד אותו כמעט הכל. בעוד תשעה ימים מצפה לפ.ס.ז' הגומלין מול ריאל שניצחה 1:3 במשחק הראשון של שמינית גמר הצ'מפיונס. באירוע נכחו גם סוכן העל פיני זהבי ואשתו, שחקן העבר רונאלדו הברזילאי, נשיא ברזיל, דוגמנית העל איזבל גולארט וכמובן שגם כל הכוכבים שמשחקים לצידו של ניימאר במדי מוליכת הליגה. ניימאר יכול למלא את התפקיד של מסי. אנדרה קורי הוא הסוכן הראשי שלו, בעוד אדוארדו. בכל פעם שאני יכול אני צופה בתקצירים של הקבוצה וברור לי שיש לה את כל הכלים לזכות בכל התארים. התספורת המיוחדת שלו היא המפורסמת ביותר מלבד אביו (נקרא גם הוא ניימאר דה סילבה) שני אנשים נוספים מנהלים את העסק הכלכלי האדיר שנקרא ניימאר. בפ.ס.ז', כמובן, עדיין חוששים מפציעה קשה שתשבית את ניימאר לתקופה ארוכה. ניימאר עוקץ את פריס סן ז'רמן, וסולל את דרכו לברצלונה.

Post a Comment for "ניימאר / ברצלונה אופטימית: ניימאר רוצה לעבור אך ורק לקאמפ נואו - וואלה! ספורט"